Op 15 december hebben wij de deuren moeten sluiten, de 2e lockdown was een feit.
Intenser en groter dan de 1e keer. We hebben ons weer schrap gezet, pakken alles aan wat we kunnen.
Maar in tegenstelling tot andere ondernemende doelgroepen, die aan huis mogen komen, pas sessies mogen houden enz.
Mogen wij de kern van ons vak, ons bestaan, namelijk met onze handen aan uw haar zitten, niet uitvoeren.
Niet bij ons, niet in een kraampje buiten, niet bij u thuis. Gewoon niet.
Misschien denkt u, maar jullie krijgen toch steun van de overheid?!
De realiteit ligt totaal anders, en zijn wij op ons eigen spaarpot aangewezen.
We wonen wel dicht bij het sprookjesbos, maar dit is geen onuitputtelijke bron.
Wij hadden nooit gedacht dit bericht ooit te moeten schrijven, het valt ons ook zwaar. Maar we hebben een rotsvast vertrouwen in onze salons, team maar bovenal in onze klanten. We zijn enorm dankbaar voor alle lieve berichten en alle vormen van steun die we hebben mogen ontvangen.“Graag willen wij u geruststellen”.Het prepaid tegoed en de donaties worden geleid door Mollie. Mollie is een online betalingssysteem. Het bedrag wat wordt afgeschreven wordt gestort op rekening NL51DEUT0265******
Mollie payments zorgt dat de bedragen dagelijks op onze rekening terecht komen.
Nogmaals willen wij onze dank uitspreken richting jullie.